poniedziałek, lutego 11, 2013

Freska



Zacznę może od przedstawienia Wam mojego ukochanego konika. Freska jest dziewięcioletnią klaczą rasy wielkopolskiej. Jest to mój pierwszy koń, a mam ją od sześciu lat. Z pomocą paru osób, uczyłam ją wszystkiego od początku. Myślę, że praca była skuteczna, gdyż Freska startowała w wielu zawodach skokowych z bardzo dobrymi wynikami. Było to również możliwe dzięki jej energii, która nigdy nie ma końca, a także dzięki jej uwielbieniu do pracy z człowiekiem. Jest to koń, który bardzo lubi chodzić pod siodłem i pracę z człowiekiem. Jeżeli chodzi o jej usposobienie, to jest ona niesamowicie wrażliwym stworzeniem, co sprawia, że praca z nią jest przyjemnością, gdyż reaguje na każde najdelikatniejsze pomoce. Również jej delikatna natura widoczna jest podczas czyszczenia, ubierania, głaskania, czy zabawy. Nie jest typem konia, który nadepnie, lub zgniecie człowieka i nawet nie zauważy. Freska ma również dobre, skokowe pochodzenie. W swoim rodowodzie znajdzie się między innymi hanowerski ogier Dido. Przede wszystkim jest spełnieniem mojego największego marzenia.

1 komentarz:

  1. Poznałam wiele koni, niektóre zapadły w moje serce bardziej inne mniej...Freska jest wyjątkowa, bardzo mądra i uczuciowa. Prawdziwe spełnienie marzeń, którym na szczęście potrafisz się dzielić :-)

    OdpowiedzUsuń